piątek, 25 listopada 2016

💕 💕...tęcza Nas rozdzieliła

POWIĄZANE: ..KOLEKCJA: AMANDO - AMOR


💕

zauroczony Tobą
podążam
w nieskończoność
gdzie nikt nie wie, co to troska


💕

otulasz mnie spojrzeniem
ramieniem gibkim kusisz
dłoń do ucałowania lekko
do ust wznosisz


💕

zauroczony Tobą
do pragnień z płomiennej nocy
aż do rana Ty i ja
- a Nasza nagość taka rozebrana


💕

rąk opasanie czuję
jak mnie głaszczesz po plecach
rytmiczne Nasze oddechy
i krople dżdżu, jak nie poczekasz


💕

sen miałem dziś proroczy
śniłem szarą koszulę
i Nasze
zakopiańskie czasy i w ogóle!


💕

jak Wena do mnie wróci
a przychodzi nad ranem
erotyk o tej koszuli
napiszę Nam na śniadanie


💕


POWIĄZANE: ...dzięki Tobie wiem, jak bardzo lubisz_słuchać ze mną Ciszę!

💕

Jesteś wciąż w mojej głowie
w Sercu moim na stałe
tęcza Nas rozdzieliła
- nie mam siły iść samym, dalej.


💕

Amadeusz, autor 24.11.2016