piątek, 25 listopada 2016

😊 💕 😊 💕 ..Ty i ja jesteśmy Przyjaciółmi



 


Jesteś mądrą Kobietą
Nie ma w Tobie naiwności
Powiedzieliśmy Sobie dużo

jak na Prawdziwych Przyjaciół


😊 💕


Nie okłamałem Ciebie w niczym
ja tylko piszę wiersze
a te blogi muszą żyć

- własnym życiem!


😊 💕


Nikomu nie obiecałem
ani nie podarowałem mego serca
i wtedy po ciemnej stronie mocy

teraz też, gdy czytasz mnie


😊 💕

Nikt mnie ze sobą nie wiąże
Jestem wolnym mężczyzną
Ty i ja jesteśmy Przyjaciółmi

i tak zostanie


😊 💕


Jeżeli uznasz, że ta przyjażń -
nie jest warta Słów

jakie Sobie wypowiedzieliśmy -
musisz to zrobić, Ty!



😊 💕


Wciąż deklaruję przyjażń
Nie flirtuję

Nie podrywam żadnej kobiety
Nie miej do mnie żalu

- że tylko przyjażń jest między Nami!


😊 💕


To jest trudne
ale to wszystko da się ogarnąć

i sercem i głową
Nie zadręczaj się

- bo Przyjażń wybacza!

💕 💕

Amadeusz, autor 03.11.2016


Dziękuję, że pozwoliłaś mi poznać Siebie, niedługo kolejny rok Naszej Przyjażni 💕