wtorek, 1 listopada 2016

♥..uwielbiam słuchać, jak patrzysz na mnie


 
Stałaś się wierszy moich ozdobą


uwielbiam słuchać
kiedy uśmiechasz się
do mnie z avataru




jesteś moją młodością
tym wszystkim, co minęło

ale z Tobą odradzam się do życia



uwielbiam słuchać
jak patrzysz na mnie
choć nigdy przed Tobą nie stałem




jesteś moją radością
że pozwoliłaś mi poznać Siebie -
Stokrotkę! kwiatuszek..




uwielbiam słuchać
jak piszesz słowa, których werbalność

jest taka skromna, jak Ty!



jesteś Weną
dla wierszy, które tworzę
byś mogła czytać serce
moje




uwielbiam słuchać
kiedy uśmiechasz się
do mnie



TOBIE DEDYKUJĘ..
 
 jesteś taka zjawiskowa
a ja - uwielbiam słuchać
kiedy uśmiechasz się
do mnie
 
 
Nasza Przyjażń - to Dar
Dziękuję, że Jesteś!

Amadeusz, autor 01.11.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz