środa, 23 listopada 2016

💕..wymarzyłem Cię Miła na stronie

POWIĄZANE: ♥..uwielbiam słuchać, jak patrzysz na mnie


💕

wymarzyłem Cię
Miła na stronie
w każdym z wierszy
tych pierwszych


💕


i nadałem Ci
imion do woli
ten, co czyta
pogubił się pewnie


💕


jedno imię
i drugie i trzecie
rachmistrzowi brakuje
już palców i dłoni


💕


a ja tworzę
i piszę o Tobie
imion wciąż przybywa
jest ich coraz więcej


💕


wymarzyłem Cię
w wierszu Pierwszym
wymarzyłem
i w tym Dzisiejszym


💕


bo Ty ze mną
lubisz pisać
a ja lubię Ciebie Miła
- czytać!


💕


i tych imion jest wiele
że zliczę...
w etykietach na blogach
- szukaj wyliczeń!


💕


POWIĄZANE: 💕..Dziękuję, że jesteś... Twoje wiersze wzbogacają
 
Amadeusz, autor 23.11.2016/405

 Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię ;)
 
Pisz...
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie 🌹