poniedziałek, 21 listopada 2016

💕...zagnieżdziłaś się jak ptak w gniazdku z wierszy


POWIĄZANE: 💕..Dziękuję, że jesteś... Twoje wiersze wzbogacają
 
💕
 
daleko Nam do siebie
tak jak daleko do gwiazd
Wenę mi dałaś Sobą
Ty w avatarze, dla mnie znak!


💕

lata Nas świetlne dzielą
do wieku, do kształtu dnia
Ty jesteś i ja jestem
o poranku spala się
noc

 
💕

w mojej samotnej duszy
znalazłaś kiedyś miejsce
zagnieżdziłaś się jak ptak
w gniazdku z wierszy


💕

i już nie jestem samotny
w pustym mieszkaniu
bo gałązkami z mych wierszy
buduję gniazdko Nam..


💕

uczucia moje już stygną
już wypaliło się serce
teraz mocą obowiązku
jestem tu i tam. Jestem!


💕

nakarmiony uczuciami
od kobiet z dawnych lat
przeplatam wspomnieniami
co z którą i jak!


💕

Weno, moja kochana
strapiona w wachlarzu dnia
jesteś jutrzenką na niebie
gdy rano budzę się sam


💕

otulam Cię marzeniami
uśmiech podaję wczas
i na śniadania zabieram
tam, gdzie nie ma Nas


💕

Amadeusz, autor 19.11.2016


 
KOLEKCJA: Jutrzenki blask, słowika trel - Dawn glow, nightingale trill
 
 Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię ;)
 
 
Pisz...
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie 🌹