sobota, 10 grudnia 2016

♥...a kiedy Ogrodnik cięcie swe zamierzy

POWIĄZANE: ♥..uwielbiam słuchać, jak patrzysz na mnie



moja Różo Czerwona
moim wzrokiem skrzepiona
moim sercem w płomieniach
żarem płatków, oddechem..




wycałuję ust Twych delikatne płatki -
w nich tkwią nadzieje i różne zagadki
ostrożnie ucałuję gałązki kolczyste -
choć kaleczą, dla mnie o dziwo są pyszne..




ucałuję łodygę zieloną, talię cienką -
przez krawca wykrojoną, rzeżbioną
miarą uczuć moich - ucałuję każdy kolec z rzędu
choć one bronią Cię ostrzami z urzędu




a kiedy Ogrodnik cięcie swe zamierzy -
to odmówię siedem, siedem pacierzy!
i ranę ciętą miecza ucałuję słodko
- uratuję Ciebie, bo w Tobie tkwi Nasza wolność!




wycałuję wszystko od nowa
po reanimacji zbędne będą słowa
bo, co w Sercu mam zapisane
- mojej Róży Czerwonej, ciągłe ożywianie!




dla Ciebie niebo i raj, mam!
Różo Czerwona, serce mi swoje daj!
do życia Razem porwie Nas sztorm!
- czerwień, to żywioł pochodni, grom!




Amadeusz, autor 08.12.2016


POWIĄZANE:..daleko Nam do siebie tak jak daleko do gwiazd