piątek, 9 grudnia 2016

💕 .. _to Najpiękniejsze Uczucie i tęcza.. smutku.

autobiography



💕

nic nie jest na zawsze
na początku tego nie wiedziałem
lecz po latach, po latach -
zrozumiałem


💕

i tak ta Pierwsza Miłość
skutkuje wspomnieniem
wierszem
myślą


💕

kolejna, Druga Miłość
ślubowanie i obowiązki
Dziecko! _tak wyczekiwane przeze mnie
i koniec Wszystkiego, na zawsze i na Osobno..


💕

przeżywam kolejną
i kolejną z nazwy Miłość
pocałunki, Randki, spacery
przegrywam, bo On ma Dziecko..


💕

kolejna randka
i nawet Spotkanie z taką Jedną
z G+ i Drugą..
- nie! nie, to nie dla mnie!

,
💕

Zauroczenie i kolejna Analiza
- czy to miłość?
- NIE!
- ja potrzebuję Wolności!


💕
 
POWIĄZANE:...blog: AMANDO - AMOR



💕
 

(...) 💕
to Najpiękniejsze Uczucie 💕
jakie doznałem w tej sielance 💕
na Drogach poszukiwania Miłości... 💕

💕

Piękna Miłość, Ona i ja
Razem i Dłuuuuuuuugo Razem
Szczęście tak krótkie, że nierealne
ale Prawdziwe

💕

Zaakceptowała mnie z Dzieckiem
Byliśmy jak nieformalne małżeństwo
i spadł deszcz i nastała Tęcza.

Ten Deszcz!
- jak tam jest po drugiej stronie Tęczy?

Odeszła...

💕

Nic dwa razy się nie zdarza..
Nic nie jest na zawsze..
kiedyś będzie koniec..
- dlatego Topię Moje Smutki w wierszach

💕

Nic nie jest na zawsze
na początku tego nie wiedziałem
teraz po latach Zrozumiałem
i wciąż mi Jej brakuje - Miłości_ z (...)
 
💕
 
Amadeusz, autor 07.12.2016