sobota, 17 grudnia 2016

🍵+🍵 = 🎶 ☀ 🌷 🎎 💒 🌻 🌻 🌻




 
Amadeusz do WENY:
 
 

Myślę o Tobie
Co robisz teraz?
Czy słońce w okno
Twoje zagląda?

☀🏡🌲

Czy już do zdrowia
Wróciłaś sama?
Czy on wyzdrowiał?
Rodzina cała?

🌲🏡☀

Zima za oknem
Już się skończyła
Teraz wiosennie
Grudzień się kiwa



Myślę o Tobie
O, Wenie z Wen
Tej od tych kaczek
Co płyną hen!



Kwiaty dla Ciebie
Sercem posyłam
O Tobie wierszem
Wspominam



WENA do Amadeusza:


Tak ciepło na sercu
Wręcz wiosennie
Gdy myśl Pana
Za Panią biegnie

🌺🌺🌺

Tak
Myślę że lepiej
Choć w bajce życiowej
Wciąż na pięcie się kręcę

Spotkała mnie radość
Spokoju oaza
I czuję -

że tego chcę więcej

🌺🌺🌺

Dziś słońce
Promieniem
Coś we mnie wskrzesiło
Może o Wenę chodzi...?
Dawno jej nie było

🌺🌺🌺

Na stoliku
Kawa
Dla Pana
Strudzonego

Tego włoskiego Amo
Sercem przystojnego :)

🍵+🍵 = 🎶☀🌷🎎💒🌻🌻🌻



KOLEKCJA: Jutrzenki blask, słowika trel - Dawn glow, nightingale trill


Amadeusz do WENY:
 
 
💌😘☀💬🎶

Rozpieściłaś mnie tym tekstem
Jestem mile rad, że mnie chcesz
Wierszem życie opowiadam
Teraźniejsze

I o Tobie Pani myślę
Wirtualną ścielę ścieżkę
Cieszy mnie, żeś spokojna
Oazą ukojna, cisza relaksuje nas

Trzeba tylko znaleźć czas

Ja też spokój swój szanuję
Więcej we mnie owocuje
Relaks słowa oraz spacer
Nie trzeba tłumaczeń

Tak więc biorę Cię na spacer
Dzisiaj mrożnie nie inaczej
I pogoda jest prześliczna
Jak ta Róża z obrazka

📷💃🎨
 
Amadeusz, autor 15.12.2016
 
Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię ;)
 
Pisz...
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie 🌹