piątek, 30 grudnia 2016

♥..Cieszę się, że mogę pisać tylko dla Ciebie




Serce potrafi marzyć
serce potrafi tęsknic i płakać
 
Dlatego uciekamy w świat marzeń
Tu jesteśmy razem i to jest takie piękne

 
Czekam na Twoje słowa
Twoje wiersze są cudowne
te najpiękniejsze
te do mnie pisane


 
Widzę Ciebie, gdy je czytam
uśmiechasz się do mnie

i mówisz, zabierz mnie na tęczę
w Nasz piękny świat

 

Ta droga zawsze jest dla Nas otwarta
Cieszę się, że mogę pisać tylko dla Ciebie
Jesteś tu Amo i to się liczy
i ja jestem _
 
 


Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię 😊
 
Pisz...
 
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 komentarz:

  1. Witaj Amadeuszu dziękuję za wszystkie wiersze i każdy z osobna będąc w różnych nastrojach zawsze znajdę coś dla siebie.Bardzo dziękuję Ci za nie.Ja życzę szczęśliwego Nowego Roku 2017 spełnienia marzeń i abyś pisał dla nas swe przepiękne wiersze. Pozdrawiam bardzo serdecznie 💕 dziękuję Katarzyna

    OdpowiedzUsuń