piątek, 30 grudnia 2016

♥...cisza, cisza, tylko stuki słychać już od rana

stukam sobie w klawiaturę
cisza dookoła
gdybym nuty miał to pewnie
- byłaby tu filharmonia



stukam, stukam, czasem cofam
palce na przyciskach
akordeon ma klawisze
i pianino, to w "muzycznych cyrkach"




cisza, cisza, tylko stuki
słychać już od rana
dziś mam luzik - proszę Pani!
tak! mam luzik, proszę Pana!




stukam, stukam w klawiaturę
na wiersz składam formę
raz do przodu i przeczytam -
czy rym, wyszedł spokojnie?



 
 


kiedyś grałem, bom muzyczny
w szafie stoją "miechy"
akordeon mój instrument
brzmień przygasłych dawne interesy




już nie stukam, już jest cisza
myszką tylko klikam
i wiersz cały poszybował
w wirtualną przestrzeń -

 
................................G+


Amadeusz, autor 30.12.2016
 
Pisz...
 
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
😊
 
Pisz...
 
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie