piątek, 30 grudnia 2016

♥...czasami jestem ogrodnikiem



obraz olejny płótno; KWIATY W BIAŁYM WAZONIE: autor- Amadeusz


w moim ogrodzie za murem z cegieł
wiersze jak wonne kwiaty rosną
czerwone, żółte, kolorowe
z łodygą, co nie mają kolców




ścieżka zdeptana środkiem biegnie
krzyżuje się jak osnowa z wątkiem
a zapach ambry i nasienia
na rabacie toczy duet, lekko pląsa




liście z drzew lecą na jesieni
ścielą się w trawie dookoła
a wiersze kwitną już od stycznia
przebiśnieg spośród śniegów, woła!




czasami z nudów lub też z hobby
zmieniam wiersz w obraz na mym rynku
maluję farbą, to com pisał
wychodzi piękniej, pachnie pędzlem




zmieniam atrament na olejne
oleje, zmieniam na atrament ciemny
czasami jestem ogrodnikiem -
przekopuję wiersze, wyrywam chwasty




czas dłuży się tym, co nic nie robią
u mnie stale brak jest czasu
wiersz płynie jak strużyna w lesie
w ogrodzie na wiersz, deszcz też kapie




własnymi słowy składam wersy
nie zawsze piękne, rymowane
polotu nie mam, jak to bywa
gdy wszystko czynię po raz pierwszy...




Amadeusz, autor 30.12.2016

Pisz...
 
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
😊
 
Pisz...
 
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz