środa, 14 grudnia 2016

💕 💕...mam tam tęsknotę o Tobie..



POWIĄZNE: ..."nic dwa razy się nie zdarza"



i zabrzmiał telefon
i gong wieścił Gościa
i wiedziałem, kto dzwoni
- Ty, ukochana, radosna!


💕  💕

kilometrów setki
dzielą Nas od siebie
ale Ty jesteś w mym sercu
w mym dla Ciebie niebie


💕  💕

i rozmowa powoli
rozpaliła łącza
mówiłaś o swoich działaniach
codziennościach, troskach


💕  💕

dawno tak zwyczajnie
nie było rozmowy
która rozpaliła Nasze
zwykłe, siwe głowy


💕  💕



💕  💕

moja blondyneczka
mój ptaszek, jaskółka
moja gwiazdka z wiersza
miłość, a nie bzdurka!


💕  💕

rozmowa, rozmową
i tęsknoty jawne
Twoje serce, moje
jakie to zabawne


💕  💕

miłość, co Nas kiedyś
połączyła z sobą
dziś ożyła znowu
poczuliśmy błogość


💕  💕

czytałem Ci wiersze
co o Tobie piszę
czułem, że łzy szczęścia
toczą Twoją ciszę


💕  💕

Moja jesteś! Moja!
innej nie chcę widzieć
nie zamienię Szczęścia
wolę moją ciszę


💕  💕

tyle lat wciąż Razem
te dary przyjazne
miłość Przyjaciółki
jak wpis z pięknej baśni


💕  💕

wiersz za wierszem czytam
Ty milczysz zaklęta
wiem, że jesteś szczęśliwa
że mam Cię w życia zakrętach


💕  💕

i słuchasz jak czytam
i pozwalasz czytać
milcząca lecz
płonie Nami, cisza!


💕  💕

wyznałem Ci Miłość
to uczucie z czasów
kiedy młodość Nas szarpała
i zbiegła samotnie do lasów


💕  💕

i w Borach Tucholskich
są te Nasze drogi
jak błądziłem z Tobą
szurały obute i zmęczone nogi


💕  💕

 
💕  💕


jeziora z kobaltów
te koło Kościerzyny
Ty, ze mną za rękę
ja, u boku mojej Dziewczyny!

💕  💕


Kocham Ciebie wierszem
Kocham serca mową
pewnie Cię ukocham
bom w podróż gotowy!

💕  💕

czekaj mnie, przyjadę
będę też w Sopocie
bo lubię polskie morze
mam tam tęsknotę o Tobie..
 
💕  💕
 
POWIĄZANE:...Amore!
 
💕  💕

Amadeusz, autor 14.12.2016
 

1 komentarz: