środa, 21 grudnia 2016

♥...modlitwa szeptu między Nami!

Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię 😊
 
Pisz...
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie 🌹
 
POWIĄZANE: ..załóż dla mnie właśnie takie..

Otul mnie –
Twoimi wierszami
Jak szalem
Podaj dłoń
Abym poczuł
Jak prowadzisz
Moje myśli
Po chodniku
Wiersza wtórnego..




Otul mnie –
Swoimi myślami
Jak szalem
Jak apaszką
Abym poczuł
Jak przewodzisz
Między słowami
Modlitwą szeptu
Paciorków, korali
Różańca... uczuć




Otul mnie –
Listkami serca
Czułością szczególną
Rzadko spotykaną
Kojącą, bawiącą
Fundamentem
Naszego – Razem!
Na zawsze
Na przyszłość
Na pokrzepienie
Uczuć nie spełnionej ...!
Otul mnie – ♥ Sobą!



 
POWIĄZANE:..każdym z wierszy tych pierwszych 💕

Amadeusz, autor 12.12.2016

1 komentarz:

  1. Przepiękne słowa 💕 pozdrawiam bardzo serdecznie Katarzyna

    OdpowiedzUsuń