środa, 14 grudnia 2016

💕 💕...💕 💕...mówiłem Ci, że Cię kocham?


POWIĄZANE:..wspólne Słowo - Amore!



💕  💕

Twój uśmiech ma tyle znaczeń
gubię się stale, gdy patrzę na Ciebie
bo Ty jesteś! - w mym sercu..
- i tak już zostanie, zostanie..


💕  💕

noc mija niespokojnie
tyle wspomnień mam z Tobą
Chorwacja i  ceglany Dubrovnik
i kasza na stole.. zmarnowana..


💕  💕

ciepły Adriatyk, Włochy
i laguna i miasto
kamienie okrągłe, maleńkie
i muszle, nadmorskie kraby..


💕  💕

Twój uśmiech ma tyle znaczeń
i oczu ciepłe spojrzenia
Ty ze mną i ja z Tobą
pogoda dla Nas się nie zmienia..


💕  💕

nie mogę zapomnieć Ciebie
i tego, co Sobą mi dałaś
jak mnie karmiłaś obiadem
i nocą, Sobą do rana! ...do rana!


💕  💕

zakochałem się w Gwieżdzie
tej Mojej i kochanej
restauracje, Szanghaj, Warszawa
i bardzo, bardzo powolny taniec


💕  💕

nie mogę zapomnieć o Nas
nie jest mi dane spocząć
co noc mam tyle zdarzeń z Nami
od łez powieki mokre, znam to na pamięć


💕  💕

życie moje szalone
przy Twoim boku toczyłem
wszystko, co od Ciebie dostałem
za darmo roztrwoniłem, za nic..


💕  💕

są takie słowa pisane
- "nic dwa razy się nie zdarza"
ja czuję teraz, że Jesteś - i
ten wiersz dla mnie piszesz!


💕  💕

Kocham Cię, Nieobecna!
Kocham, moja Tęsknoto!
Moja Jedyna! Najmilsza!
Tyś, Różą w mych obrazach!


💕  💕

- ta Żółta, tak łaskawa!
- ta Żółta, tak Jedyna!
nie zamienię na pewno, bo -
w Sercu mym leży przyczyna!


- TY!

💕  💕

Amadeusz, autor 14.12.2016 DLA NIEOBECNEJ Bi z O.
( obraz olejny, płótno, 2003.autor:Amadeusz.tytuł: Dwie Róże Ona - Żółta, On - Czerwona )



POWIĄZANE:..metronom rozhuśtał wiatr


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz