wtorek, 20 grudnia 2016

...ONA: gdy czytam Twoje słowa, to czuję się jak w niebie

POWIĄZANE: ZnajdujęŚladyLudziZostawiamŚladyDlaLudziWGęstejMgleCzasu....,

😊

ON:

Trzymam Cię za Słowo

ONA:
 
to tylko takie marzenie,
które i tak się nie spełni,..
ale pomarzyć sobie mogę..
😊

ON:

Nigdy nie mów, nigdy
Nigdy nie wątp w marzenia
_przychodzi Czas i Czar spełnienia!
😊

ONA:
 
czas spełnienia zaciera czar
marzenia odpływają w siną dal
deszczem jesieni rozmyte
wszystkie myśli latem odkryte
śnieg pokryje resztki wspomnień
nic nie wróci już do mnie
😊
...takie sobie pisanie
na kolanie....

ON:

Kiedy moje Marzenie przyszło
Kiedy ziściło się Nigdy wypowiedziane
Zrozumiałem jak mało o Życiu rozumiałem
I kiedy To marzenie realnym się stało
Klęczałem przy Marzeniu _aż tęczą łez się stało

Ale warto było czekać
By żyć dla Czaru słów
Kogoś kto kochał...


ONA:
 
szczęśliwy ten
co czuł się kochany
nawet gdy teraz
jest zapomniany
😊
bo kto raz Miłości
spróbuje
ten do końca życia
nie żałuje
😊


POWIĄZANE: KOLEKCJA: duet serc z komentarza ♥ duet with hearts comment
 

ON:

Bardzo Piękne Słowa
Mowa Serca Twego
Wierszem Ujęta
_tak po pierwsze
😊


ONA:
 
a po drugie?...
i kolejne?..
dowiem się?

czy szanse mam
beznadziejne?..
😊

ON:

rozłościłaś się na wyliczankę
a po drugie, chciałem słowną rymowankę
a po trzecie, już zjechałem
_czego słowem Tobie dałem

ach, te szansy i bez szansy
słowne takie dyliżansy
szansa zawsze jest pod ręką
tylko trzeba do Niej biec prędko



ONA:
 
nie złoszczę się na Ciebie
gdy czytam Twoje słowa
to czuję się jak w  NIEBIE
😊 😊 😊


..komentarz między Heleną, a Amadeuszem..