piątek, 30 grudnia 2016

♥♥ ..otul mnie Swoimi myślami, Weno!

POWIĄZANE:..Otul mnie – Swoimi myślami


 ☀🌷☺😎📝🍵🍁 AMO

Przyjaciółmi są Wszyscy
co wchodzą w mój profil
Ty jesteś przyjaciółką, mego Serca


Pamiętaj_ nie uciekaj, bądź i czytaj
Ja jeżeli mogę, a Ty wyrażasz zgodę
będę pisał wierszem Twoje komentarze


To dedykowana Tobie Kolekcja
opatrzę ją Twoim przesłaniem
zresztą znasz te słowa, cytuję za Tobą:

Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
😊
 
Pisz...
 
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie
 

☀🌷☺😎📝🍵🍁 AMO


Witaj Amo, uwielbiam Twoje wiersze
bardzo lubię czytać Twoje wpisy
wiesz to i będę, bardzo się cieszę
że zaistniałeś w moim życiu
Będę przychodzić bardzo często do Ciebie
Pozdrawiam drogi przyjacielu


☀🌷☺😎📝🍵🍁 AMO


Cieszy mnie Twoja radość
Czekałem za Tobą, za tym wpisem
Postaramy się Oboje, żeby i Nam
i innym było miło na profilu czytać
i czuć eteryczność marzeń
o których mnie zapewniasz.


☺💃🌷🍀💫😎

Amadeusz, autor 30.12.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz