środa, 28 grudnia 2016

...piękno komentarza - ..erotyki są takie delikatne

AMANDO - AMOR


ONA:

emocje..
nie jest łatwo z nimi żyć
a bez nich nie warto..


pięknie to opisujesz
szczególnie erotyki są wspaniałe

klasa sama w sobie...

Dzięki Amando

wspaniale, że mogę
Ciebie czytać..




ON _ Amadeusz:
 

Jeszcze wszystkich wierszy
nie wyemitowałem, jest ich masa.
 
A z erotykami jestem ostrożny
jeszcze zgorszenie mi przypiszą
a to tylko moje żywiołowe życie.

Seks i miłość chodzą w parze.
Na innej platformie pisałem takie "ero"
i byłem zdziwiony jak Panie mnie dopingowały
abym pisał..

Lubię pisać wiersze
zawdzięczam ich tworzenie mojej
"paryżance"




ONA:


Cudownie, ze znalazłeś muzę
która sprawia, że masz ochotę pisać.

Masz talent, wszystko jest wspaniałe.

Erotyki szczególnie, ponieważ są delikatne
jak muśnięcie wiatru, nie są wulgarne...
to jest ich wielka wartość...


Rzadkość w tej kategorii
pisz poeto,

wspaniale swoją twórczością nas ubogacasz!

Współautorstwo (W + A_A) DZIĘKUJĘ, ZA PIĘKNY KOMENTARZ.
Amadeusz, autor 28.12.2016


POWIĄZANE: ..duet serc z komentarza ♥ duet with hearts comment
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz