czwartek, 29 grudnia 2016

Przyjażń to Dar!


POWIĄZANE:..🍵+🍵 = 🎶 ☀ 🌷 🎎 💒 🌻 🌻 🌻



myślę o Tobie
w dzień i w nocy
gdy słońce świeci
cieniem psoci




myślę, gdy jestem
i jak mnie nie ma
obowiązków mam
ot! pewnie komuś trzeba..




gdy wchodzisz do mnie
w wierszach pląsasz
słyszę Twe kroki
pęka
cisza słodka




gdy plusik wrzucasz
jak Twój uśmiech
i w avatarze jesteś
w zwierciadle cudnym




myślę o Tobie
cały czas
Rok Stary, jeszcze
ma trzy dni z dat..




na Nowy Rok -
będzie podobnie
będę o Tobie...!
- brzmi to cudownie!




nie dziękuj często
bo ja jestem
lubię konwersację
z Tobą pisaną wierszem




lubię, to mało
bo Ty wiesz
że wierszem
mówię to, co chcę!




jesteś Ty dla mnie
Weną stałą
z Tobą popłynę
jutro na całość




dla Ciebie
Słowo ciepłe mam
Ty, mnie ogrzewasz
z dali sercem, prawie je mam!




i kreatywnie płynę
w blogach
obraz i tekst stawiam
w Twych progach




dziś czasu trochę mam
wiersz Ci układam
- przecież treść
już znasz!




a w post'scriptum Twych słów użyję
bo ja Twoim słowem rano się upiję
lubię, gdy Jesteś cały dzień
z Tobą przyjemnie, dobrze mi jest!




ps.


Dziękuję...

Przypomniałeś mi o kimś,


kogo ktoś dawno próbował zaszufladkować.


Dziś mnie wskrzesiłeś.



 
Współautorstwo (Wena + Amadeusz, autor 29.12.2016)
DZIĘKUJĘ, ŻE MNIE ODWIEDZASZ


KOLEKCJA: Jutrzenki blask, słowika trel - Dawn glow, nightingale trill
Jutrzenki blask, słowika trel - Dawn glow, nightingale trill

 
Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
Pisz...
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie