niedziela, 25 grudnia 2016

..Sercem Twojego Bloggera - Czy wciąż Jesteś Moja?





Och, Kochanie, Kochanie
Ja byłem spragniony Twojego dotyku
Długi, samotny czas

A czas płynie tak powoli
I czas może zrobić tak wiele
Czy wciąż Jesteś Moja?


Potrzebuję Twojej Miłości
- och!
Potrzebuję Twojej Miłości
Bóg przyśpieszy Twoją Miłość do mnie


Samotne rzeki płyną do morza, do morza
Do otwartych ramion morza
Samotne rzeki wzdychają, czekaj na mnie!
Będę wracać do domu, czekaj na mnie!


Och, Kochanie, Kochanie
Ja byłem spragniony, spragniony Twojego dotyku
Długi, samotny czas

A czas płynie tak powoli
I czas może zrobić tak wiele
Czy wciąż Jesteś Moja?


Potrzebuję Twojej Miłości
- och! Potrzebuję Twojej Miłości
Bóg przyspieszy Twoją miłość do mnie
Dwa Serca, które zbliżają się do Siebie...


Autor: ASPeN®  /Sercem Twojego Bloggera