niedziela, 11 grudnia 2016

♥ + ♥...spotkaliśmy się w jesieni życia..


ON:

jesteś bardzo w moim sercu ♥

los okaże jak będzie


POWIĄZANE:..♥..Oliwka rzekła _Misiak jest mój!

ONA:



..dzięki Misiaku..

też jesteś w moim sercu..

ale inaczej ..spokojniej.. bez zbytniej euforii..



Tak jakbym wiedziała

że jesteś moim ..przeznaczeniem..

więc nie zachowuję się.. jak podlotek..



To prawda..

nie spieszmy się..

jeżeli jesteśmy sobie przeznaczeni..

to dopełni się los..



Wiem, myślisz inaczej

Jeśli o mnie chodzi..

też chcę być w Twoim sercu jak najdłużej..



i dać Ci tyle szczęścia..

bo zasługujesz na nie..

jak mało kto..



Chcę też być szczęśliwa z Tobą..

bo wiem, że potrafisz zadbać o kobietę..

dając ciepło.. dużo ciepła..

którego tak mi zawsze było brak..



Ach, Misiaku..

jestem spokojnie szczęśliwa

że spotkaliśmy się w jesieni życia..



Nie powiem, tego najważniejszego..

bo chociaż czuję podobnie..

chcę mieć pewność!



Mocno wtulam się w Ciebie!

Dobranoc..





AMO:


uroniłem łzy szczęścia

po przeczytaniu Twoich Słów


jaki zapisałaś w tym liściku


że zacytuję Słowa:



..też chcę być w Twoim sercu jak najdłużej
..i dać Ci tyle szczęścia
..bo zasługujesz na nie.. jak mało kto.

(nie jestem autorem tekstu)