czwartek, 1 grudnia 2016

💕...Sprawiasz mi przyjemność, że chcesz mnie czytać

Dedykacja dla Ciebie - 💕..wymarzyłem Cię Miła na stronie
Amando Amadeusz 
POWIĄZANE: 💕 ..uwielbiam słuchać, jak patrzysz na mnie




Mówiłem ci umyślnie dobranymi słowy
Że miłość jest jak drzewo, które rośnie we mnie

🎼


Nagle mi szum zielony uderzył do głowy
I stało się w niej szumniej, laurowiej i ciemnej

📝


Mówiłem, że jest ziarnem rzuconym głęboko
W serce, w którym jak w glebie dojrzewa powoli

🌾


Nagle ziarno nabrzmiało czerwoną posoką
I poczułem, że rośnie. Pomyśl jak to boli



Nie uwierz mi. Nie jest ziarnem miłość ani drzewem
Tylko wichrem, co sennie przyciąga po niebie



I wicher obudzonym uderzył powiewem
Obalił mnie i padłem.
Ach, jak blisko ciebie!

🌹


J.Paczkowski, autor



  Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię ;)
 
Pisz...
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie 🌹