piątek, 16 grudnia 2016

💕 💕...szczęście zawarte w imieniu - Felice!





💕  💕

mówiłem, kocham Cię!
mówiłem na plaży w Łebie
dawno to było w czasie -
gdy poznawałem
Ciebie


💕  💕

serce drżało szalone
płonęło, gdy po powiekach
szczodrych całować

całowałem Ciebie

💕  💕

spotkałem w parku Chopina
wśród ławek i łabędzi białych
szczęście zawarte w imieniu
- Felice! ..
Ciebie


💕  💕

mówiłem, że Cię kocham, a Ty
odwzajemniałaś mi słowami

- Kocham Ciebie! Kocham AMO!
żółty piasek plaży, burszytyny i -



💕  💕


MY! MY! MY! MY! MY!

💕  💕
 



..tęsknię za Nami
choć przed chwilą z Tobą
o tym rozmawiałem
- wiem, nie można mieć wszystkiego!
 
💕  💕

- Kocham Ciebie! - Kocham Felice!
 
💕  💕

POWIĄZANE:..♥...Wspomnienie o Tobie


Amadeusz, autor 14.12.2016 DLA NIEOBECNEJ Bi z O.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz