niedziela, 18 grudnia 2016

💕 + 💕 ...Ty, jesteś - oczkiem mego świata!



POWIĄZANE: ..🍵+🍵 = 🎶 ☀ 🌷 🎎 💒 🌻 🌻 🌻
💕

moje myśli
tak zwyczajnie
za Tobą pomykały
obiad jeszcze jadłem



i nie wiedzieć czemu
myśl dotknęła smartfona
"dzyń" przybiegło po chwili
oj, umiliła się moja siwa głowa!



💕


bo w Tobie mam
sentyment wszelki
taki inny -
marzycielski



choć nic zdrożnego
przez rozczochraną nie lata
Ty, jesteś -
oczkiem mego świata!



💕


bo z Tobą odżyłem
w konstelacji z Gwiazdką
taką ciemnowłosą
ułożoną zagadką



bo w Tobie intuicyjnie
budzę się, do życia
a życie jest forpocztą
do, do zdobycia!



💕


i kiedy "dzyń" nastało
w smartfonie
kiedy spojrzałem na ikonę
- uśmiech objawił się dla lica



Ty, taka skromna, dziewicza!


i popołudnie zaczęło żwawiej płynąć
śnieg za oknem bielą okrywał
szarą ulicę i płoty mej posesji
Ty, Jesteś! Ty, Jesteś!



💕


i pies poweselał na stronie
szczekał na gołębie wyśnione
a kaczka, którą kupiłem w sklepie
opierza się dla mnie w wirtuo'balecie



💕


dobrze, że Jesteś moja Gwiazdko!
wierszem oczaruję liczne stadko
bo wierszem Ciebie opasuję
jak szarfą
- bądż jak najdłużej, bądź!



- Ty, stanowisz ducha wartość!


i kiedy plusik przy obrazku zawitał
czułem jakby mnie Twój Duszek czytał
czułem, że jesteś obok przy mym stole
dla Ciebie codziennie jestem, AMO_rem



💕


lubię czuć Ciebie z tych odległości
bo cóż mam zrobić, miarą Twoich możności!
Oboje zagubieni jak Białe Żagle na oceanie
Oboje mamy trudne z życia kontra'dance!



💕


lubię Ciebie i szanuję
lubię już kilka lat na stronie
mój profil Tobą, Kobieto płonie!
- dziękuję, że Jesteś moja Pani!



Twoja obecność, mnie zbawi
to prawda Słowa, choć nigdy -
nie dana była Nam rozmowa
"na słowa" , "na słowa" ...


💕


ps. dla Ciebie muzycznie_dedykuję



Amadeusz, autor 18.12.2016


Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię ;)
 
Pisz...
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie 🌹
 

 
 
Wszystkim chłopcom mówisz: "Nie". To sprawia, że czujesz się dobrze, tak
Wiem, że nie jesteś z mojej ligi
Ale to mnie nie odstraszy, o nie

Brniesz w to już tak długo
Nie możesz przestać, nawet jeśli próbujesz
Zbudowałaś tak wysoki mur
Że nikt nie mógł się wspiąć
Ale spróbuję

Pozwolisz mi zobaczyć co kryje twoje piękno?
Pozwolisz mi zobaczyć co kryje twoja doskonałość?
Zrzuć to teraz dziewczyno, zrzuć to teraz dziewczyno
Chcę ujrzeć twoje wnętrze
Pozwolisz mi zobaczyć co kryje się pod twoim pięknem dziś wieczorem?

Pozwalasz każdej dziewczynie odejść
To sprawia, że czujesz się dobrze, czyż nie?
Za twoim Broadway'owskim przedstawieniem
Słyszałam chłopca mówiącego: "Proszę, nie krzywdź mnie"

Robisz to już tak długo.
Nie możesz przestać, nawet gdybyś próbował.
Zbudowałeś tak wysoki mur
Że nikt nie mógł się wspiąć
Ale spróbuję

Pozwolisz mi zobaczyć co kryje twoje piękno?
Pozwolisz mi zobaczyć co kryje twoja doskonałość?
Zrzuć to teraz chłopaku, zrzuć to teraz chłopaku.
Chcę ujrzeć jaki jesteś w środku.
Pozwolisz mi zobaczyć co kryje twoje piękno?
Oo, dziś wieczorem?

Zobaczyć co kryje, zobaczyć co kryje
Ja...
Dziś wieczorem
Ja...

Zamierzam wspiąć się na szczyt twej wieży z kości słoniowej
Chwycę twą twoją dłoń i razem skoczymy
Będziemy spadać, spadać, ale to nic
Bo ja będę przy tobie
Po prostu chcę wiedzieć

Pozwolisz mi zobaczyć co kryje twoje piękno?
Pozwolisz mi zobaczyć co kryje twoja doskonałość?
Zrzuć to teraz dziewczyno, zrzuć to teraz dziewczyno 
Zrzuć to teraz chłopaku. Zrzuć to teraz chłopaku 

 Chcę ujrzeć twoje wnętrze
Pozwolisz mi zobaczyć co kryje twoje piękno dziś wieczorem,
ooo, dziś wieczorem?
Zobaczyć co kryje twoje piękno, ooo, dziś wieczorem
Nie jesteśmy idealni, nie jesteśmy idealni, nie
Pozwolisz mi zobaczyć co kryje twoje piękno dziś wieczorem?
 
KOLEKCJA: Jutrzenki blask, słowika trel - Dawn glow, nightingale trill
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz