niedziela, 25 grudnia 2016

💕...tylko ta eteryczność przypomina moje 17 lat

POWIĄZANE:..jesteś obok, obok mnie



💕

zmiksowałem kilka pomarańczy
przypomniałem sobie Nasz czas
wtedy mikser był na szalce zwanej - rarytas
ile to lat? Najmłodsza Przyjaciółka ma ten wiek


💕

siedzieliśmy w ogródku u Twojego Dziadka
na drewnianym stole leżały jabłka
a w koszyku pomarańcze pachnące

świeżo kupione w sklepie

💕

zmysłowy zapach zaleciał
gdy rozerwałem skórkę
pierwszej i kolejnej
pomarańczy..


💕

Twoje oczy zaśmiały się
do splątanych myśli
do marzeń znad brzegu rzeki
Naszej młodości


💕

dłonie przesączył eteryczny sok
gniecionego miąższu pomarańczy
które zacząłem podawać do Twoich ust
jedna, po drugiej i następna, następna..


💕

Ty ze śmiechem odwzajemniłaś
ucztę w ogrodzie pełnym jabłek
nawzajem przekładaliśmy kęsy pomarańczy
do ust, do dłoni i palcy, do ust..! do ust..!


💕

pamiętam, że ze śmiechu
i z tych myśli splątanych
na fali uniesienia usta Nasze
zwarły się w smaku pomarańczy


💕

i zapragnęłaś i chciałem
byś mnie tak jak wtedy w tym ogrodzie
- przy tych pomarańczach
- całowała! całowała! ach! do ust..!


💕

zmysłowy zapach czuję do dziś
gdziekolwiek jestem
przechodzę między straganami
patrzę na obrazy owoców malarzy


💕



sok spływał po palcach
po brodzie, wypływał z ust
rozmodlonych w kolejnym i kolejnym
pocałunku, do ust..! do ust..!


💕

- czy pamiętasz smak pomarańczy?
- czy pamiętasz moje imię Małgorzato?
- czy pamiętasz Pierwszy Pocałunek?
- ten Czas minął, minął bezpowrotnie


💕  Moja "Paryżanko" 💕

tylko ta eteryczność przypomina moje 17 lat
do ust..! do ust..! gdziekolwiek jestem...


💕

Amadeusz, autor 22.12.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz