piątek, 2 grudnia 2016

😊 💕 ...A wiersze są Tobie.... 💕 pisane i dedykowane


Dedykacja dla Ciebie - 💕..wymarzyłem Cię Miła na stronie
Amando Amadeusz 



KOLEKCJA: Jutrzenki blask, słowika trel - Dawn glow, nightingale trill


😊 💕

Sprawiasz mi przyjemność
że chcesz mnie czytać
to jest zbawienne
dla mnie doświadczenie

😊 💕

Relaks Słowa poprzez Serce

dla Stokrotki i Jutrzenki i Kwiatuszka
Kobiety, Oliwki, Basi, Dorotki, Heleny, Jaskółki, Sylwii
Justyny, Kici,  Krystyny

😊 💕

Wybacz, że nieregularnie piszę
ale wiesz jaki mam młyn w domu
załamanie ogarnia wszystkich
tym, co się dzieje

😊 💕

pies nie odstępuje mnie
jakby bał się porzucenia
ha ha ha.. też myśli zwierzak
lub czuje, co się dzieje..

😊 💕

A wiersze są Tobie.... 💕  pisane i dedykowane
tylko tych imion wciąż przybywa
żeby blogi kręciły się w żywotności słów pisanych
nie mam czasu wszystkie wiersze dopieścić

😊 💕

Sprawiasz mi przyjemność
że chcesz mnie czytać
to jest zbawienne
dla mnie doświadczenie

😊 💕

Relaks Słowa poprzez Serce

dla Stokrotki i Jutrzenki i Kwiatuszka
Kobiety, Oliwki, Basi, Dorotki, Heleny, Jaskółki,
Sylwii, Justyny, Kici,  Krystyny

😊 💕

Amadeusz, autor 01.12.2016


POWIĄZANE: ..wymarzyłem Cię Miła na stronie
  Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię ;)
Pisz...
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie 🌹