poniedziałek, 12 grudnia 2016

♥...Wspomnienie o Tobie




deszcz za oknem dziś pada
przeplata słotę śnieg
i wiatr sponad górskich szczytów wieje -
a ja piszę ten wiersz




czuję Cię w moim wnętrzu
czuję jakby dziś
Twój uśmiech, serce czułe
czuję Cię..!




pies nie chce wyjść na dwór
choć bardzo, bardzo chce
boi się silnych wiatrów
ten szum osłabia mnie..




a Ty jesteś we mnie
czuję Twój radosny żar
w mojej głębi i w sercu
metronom rozhuśtał wiatr




zmarzłem stojąc na schodach
pies biegał wzdłuż i wszerz
naprawdę ta niepogoda
osłabia energię serc




czuję Cię, znowu jesteś
pewnie kolację Razem zjemy
zrobisz pyszne kromeczki
i pies nacieszy się, nacieszy Nami







ciemna noc za oknami
o parapet stuka nieznośnie deszcz
ile jeszcze mam wspomnień na dzisiaj?
ile napiszę w wierszu, o Nas scen?




kładę się sam do łóżka
pies w fotelu już śpi
a Wspomnienie o Tobie
cicho zamyka w sypialni drzwi. 



Ciiii!




Amadeusz, autor 12.12.2016  DLA NIEOBECNEJ Bi z O.




POWIĄZANE: ..Nic nie jest na zawsze


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz