niedziela, 1 stycznia 2017

2017 - avatarem rozpoczęte..

AMANDO - BLOGER


avatar

wkleiłem na stronę
avatar w kolorze
dodałem uśmiechniętą
mordkę, o boże!


@

dodałem kwiatuszki
dodałem zwierzątka
avatar wypiękniał
- cały dyga w pląsach!


@

za ekranem ze szkła
za masą scaloną
obwodów i złączy
zasiekiem grodzoną


@

siedzą blogowicze
i googlusie skore
by wabić, by kochać się
z damsko-męskim Amorem


@

avatarki piękne
mordeczki kochane
piszą słowa cudne
śmiechem kruszą ścianę


@

jedni drugich łowią
jedni poprzez trzecich
kabaret się kręci
- dobrze, że z tego nie ma dzieci!


@

avatarki słodkie
avatarki cudne
w opisie kawaler
jakie to schludne!


@

i panny się jawią
nigdy nie ruszane
i młode i piękne
i jakże kochane!


@

czasem mnie odwiedza
avatarek widmo
podpisuje się w ERO komentarzu
- ROSE ...brzmi to, złudnie! cudnie!


@

i śledzić, dochodzić
już mi to obrzydło
niech pisze, co zechce
to różane Widmo!


@

za avatarami
jesteśmy odważni
nie bolą Nas plecy
w imię przyjażni


@

i skorzy do plotek
na Hongaucie nocą
nawet przed północą


- inne avatary zwodzą!
- niebezpiecznie psocą!

@

ps.
z nowym rokiem zmieniam
 mój avatar z "żółtych róż" 
na
 "czarnego diabełka co w oku błyszczy mu iskierka"

Amadeusz, autor 01.01.2017