czwartek, 5 stycznia 2017

Ach mój Panie, serca mego


Zdjęcie



..z widoku smaczne i czerwienią
nasączone specjały.. danie
takąż kolację chciałabym kiedyś
zjeść w Twoim towarzystwie Panie

Posmakować wina z wysokiego kielicha
nasączyć się zapachem płatków
rozrzuconych na stole.. o nic nie pytać
i popatrzeć Ci głęboko w oczy

może TEN gorący płomień w nich zobaczę
a jeśli nie  to i tak będę ucieszona
że jestem przy Tobie w tej pięknej godzinie
Twoja wierna przyjaciółka  a TY jesteś przy mnie...♥
 
2016


Sen mnie morzy... Ufff


2017


Ach mój Panie, serca mego
dzięki Tobie za życzenia
Tobie również chcę dziś złożyć
Zdrowia, Miłości, Szczęścia i Powodzenia

Pragnę też, by ten Nowy Rok
dał Ci dużo zadowolenia
z tego co robisz, z tego z kim jesteś
i zawsze prowadził do szczęśliwego zakończenia

Chcę też,
by Twoje serce kiedyś mnie pokochało
choć wiem, jakie to trudne,
gdy już raz prawdziwie się kochało

Do Siego Roku Misiaku..dla Ciebie i Rodziny

(nie jestem autorem tekstu A_A)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz