niedziela, 29 stycznia 2017

Chciałabym takim wierszem zostać ugoszczona. Przez moją Miłość największą... Tylko gdzie ona?

Sercem dla Ciebie piszę...




💌💌💌💌💌💌💌💌💌

Kocham Cię
Nawet jeśli jest to absurdalne
Może nie powinienem
Tak pisać, zaczynać?

💌💜💙💛💚❤💌

Kocham Cię
Poprzez myśl, rozum i dystans
Który Nas dzieli
Może nie powinienem tak pisać?

💌💜💙💛💚❤💌

Kocham Cię
Prawdziwa miłość wzlata z marzeń
Dociera do serca Twego
Bo i ono też w sferze marzeń

💌💜💙💛💚❤💌

Kocham Cię
Nie dla jednej chwili
Nie dla jednego powodu
Ale dla stu niezliczonych zdarzeń!

💌💜💙💛💚❤💌

Kocham Cię
Za Twoje oczy szafirów
Odważnie iskrzące się dla mnie
Tożsamością pełne i zaciekawieniem

💌💌💌💌💌💌💌💌💌

(1_część)



Sercem dla Ciebie piszę

💌💌💌💌💌💌💌

I nie wiem, dlaczego
Sercem me wybrało Ciebie
Która, tak daleko mieszka
W czasie rzeczywistym

💜💌🌹🌼

Jednak nie szukam wyjaśnienia
Ponieważ moja miłość do Ciebie, kiełkuje
A jej wzrost, wyjaśnień nie potrzebuje
Gdy uczucie szuka uczucia, to to, coś jest!

💜💌🌹🌼

Kocham Cię
I nie obchodzi mnie, czy to jest szaleństwo
Jeśli moja Nadzieja, ma moją twarz
Moje sny, mają moje oczy
To Ty, jesteś moją Gwiazdą, Weną!

💜💌🌹🌼

Może kocham Cię, w moich snach codziennie
Bez limitu i ograniczenia
Nawet miarą tego między Nami milczenia
Nawet cichym szeptem, szelestem kartki...

💜💌🌹🌼

Kocham Cię!
Może Ty, jeszcze o tym nie wiesz
Może Ty, podkochujesz się nie w tym blogerze
_wiem, jak serce drży, gdy czytasz mnie

💜💕💙💕💛💕💚💕❤

Dla Ciebie, dla mojego Marzenia (...)
💜🌼💌

(2 część wiersza)
Amadeusz, autor 26/27.01.2017 - Dedykacja
POWIĄZANE:...Serce otarło się o serce...

Chciałabym takim wierszem
zostać ugoszczona
Przez moją Miłość największą...
Tylko gdzie ona?


1 komentarz:

  1. Witaj Amadeuszu.. :)))
    O la, la piękna poezja Twa
    Widać jak Miłość do kobiety
    zmienia słowa w wierszu poety
    Coraz bardziej widać
    czuły dotyk weny a my czytający
    właśnie tego chcemy..
    Mam nadzieję , że za bardzo
    nie polukrowałam..ale taka myśl
    w mojej głowie zakiełkowała
    po przeczytaniu tego (i nie tylko)wiersza
    Pisz więc kolejne i pisz śmiało
    by czytającym ciągle było mało .. :)))
    Pozdrawiam serdecznie :))) MG

    OdpowiedzUsuń