wtorek, 24 stycznia 2017

💕 💕 ...codziennie tu przychodzisz, codziennie zbierasz kwiaty...



POWIĄZANE:..Będę Cię szukał w moim śnie.., Będę się błąkał w krainie marzeń


💕

nie narzekam na moją samotność
nie narzekam wcale
jest mi bardzo dobrze z tym
jakbym był młodym gajem


💕

w zieleni, która wzrasta
wśród ptaków, które kwilą
spostrzegam młode dziewczę
co biegnie i nie jest chwilą


💕

i w tym spostrzeżeniu -
oczu, co już nie widzą dobrze
cieszę się, że ten gaj dla Ciebie
jest coraz bliżej na wiosnę


💕

codziennie tu przychodzisz
codziennie zbierasz kwiaty
wsłuchujesz się w szept wiatru
i wąchasz kolorowe bławaty


💕

jak skarżyć się mam na siebie?
na to, że jestem stary
kiedy Ciebie tu widzę
serce tętni, to jakieś czary!


💕

przestałem się żalić nad sobą
bo to nie czas i miejsce
Ty, dajesz mi swoją młodość
- ja piszę Tobie sercem wiersze


💕

i czasem tylko deszcz rosi
policzki moje stęsknione
- gdzie Ty? - gdzie ja?
- jakie odległości niestworzone!


💕

codziennie tu przychodzisz
codziennie zbierasz kwiaty
wsłuchujesz się w szept wiatru
i wąchasz kolorowe
bławaty


💕

jak skarżyć się mam na siebie?
na to, że jestem stary
kiedy Ciebie tu widzę
serce tętni, to jakieś czary!


💕

codziennie tu przychodzisz
codziennie w sercu jesteś
jak dobrze jest już być Starym
- zaciągać się Młodym powietrzem!


💕
 
 
💕 💕

dla Ciebie, jak zawsze dedykuję!

💕 💕



Amadeusz, autor 24.01.2017

Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
😊
 
Pisz...
 Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie
 


1 komentarz:

  1. Amadeuszu..Poeto Wielkiego i wrażliwego serca..dałeś nam dzisiaj kolejną porcję wzruszeń..W pięknych słowach- tekstach
    zawarłeś swoje czy nawet wymyślone odczucia , emocje..Czytając Ciebie już od jakiegoś czasu..odnoszę wrażenie, iż Miłość do świata, ludzi daje Ci pożywkę do pisania coraz to piękniejszych wierszy..Cieszę się, że mogę Cię czytać i życzę aby wena była zawsze przy Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie MG..

    OdpowiedzUsuń