wtorek, 24 stycznia 2017

💌 💕 ...Cudny ten wiersz... Z tym zdjęciem koniecznie, proszę go wstaw






Kiedy Ciebie spotkałem
Była jesień rdzawa
Serce otarło się o serce
I tak już zostało

💌💕🍀

Przyrzekłem sobie
Że nie skrzywdzę nigdy
I dobrą mam pamięć
W rzeczy samej

💌💕🍀

Dajesz mi radość
Z tej woli naszych zaistnienia
Że jesteś przy mnie
Choć Nas Oboje nie ma

💌💕🍀

Garść wzruszeń, dobre słowo
Odwzajemnione w wierszach
Kruszą wszystko
- co, niecne

💌💕🍀

Barwny ogród mam w Tobie
Biała Damo z przyjaźni
Codzienna moja radość
Wzlatuje na północ i barwniej

💌💕🍀

Kolejne przywitanie
I słowo, co krzepi
Szkoda, żeś Diament
Co serca, nie może mego niecić

💌💕🍀

Dziękuję, że jesteś
Taka wyjątkowa
Niespotykana
Daleka i wciąż dla mnie, nowa!


💕 💕
dla Ciebie, jak zawsze dedykuję!
💕 💕

Amadeusz, autor 24.01.2017

OBRAZ OLEJNY.PŁÓTNO.2011..MAKI W WAZONIE.AUTOR:AMADEUSZ.35x50cm..

Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
😊
 
Pisz...
 Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie