niedziela, 15 stycznia 2017

...Dzień dobry ☀ Jutrzenko Kolorowy Kwiecie


...Na winogrona słów, na poranną kawę...
 

Dzień dobry Jutrzenko
Kolorowy Kwiecie
Kobieto poranna
Co już wigor niesiesz


🌹🎶🎨

Poranne wstawanie
Mam i w tej godzinie
Mój wieczorny szpital śpi
Przy ciepłym kominie


☀❄🍀

Za oknami śnieg
Ach, jakże mnie złości
Wczoraj plucha, dziś biel 

- nęci dzieci w radości

💛🎶📷

Czuję zapach kawy
I pieczoną grzankę
Będę śniadanie z Tobą jadł
Pyszne z pomarańczą


🕐🍀⛅

Na takie codzienne
Będę gnał do Ciebie
Kupię odrzutowiec, by
- nie spóźnić się dla Ciebie


💋💬🎶

I kwiaty dla Ciebie
Mojej przyjaciółki
I uśmiech i wiersz
Zawsze z górnej półki


🎶🎨🎶

Miłego sobotniego dzionka
Wyszeptał zaspany Amadeusz

autor onego wiersza
a.d.14.01.2017




słowne winogrona - verbal grapes

Pisz...
 Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
💕  😊 💕
 
Pisz...
 
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie
 
Dedykuję 🌼 Stokrotce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz