sobota, 28 stycznia 2017

💕 ...Dzień dobry, Stokrotko 🌼 🌼 🌼 Nie bój się miłości!



Poranna dedykacja, sobotnia


Nie bój się miłości
Podzielę się nią z Tobą
Będziemy to mieli teraz, jutro, potem...
Albo...?

💛

Kocham Cię od chwili
Kiedy moje serce
Pojawiło się na twarzy -
Twojego uśmiechu!

💙


Gdy pozostawiłem
Uczucie kruchości
W Twoim spojrzeniu
I marzenie ruszyło

💜
Poczułem się -
Jak Pan Młody
Co czeka
Przyjścia Oblubienicy!

💚


Czekam na Ciebie
Co noc!
Czy słyszysz
Serca mego bicie?



Noc w sen zapada
A pod kołdrą
Urzeka mnie
Twoja nieobecność

💛
Moje myśli
Nie grzeszą o Tobie
Nie obnażają
Bieli Twej miłości

💙


Kocham Cię, tak
Jak kocha -
Dojrzały Mężczyzna
Delikatnie i z szacunkiem

💜


Nie bój się
Mojej miłości
Podzielę się z Tobą
Sercem, które cierpiało

💚


Nie bój się
Moich nieobecności
Niewyspanych nocy
I niewczesnych żali



Przyjdzie taki czas
Kiedy gorącym oddechem
Będę rzeźbił Twoje włosy
I stapiał ustami słodycz łona

💕

Nie bój się miłości
Kocham Cię od zawsze
I wierzę, że przyjdzie czas
_dla Nas!

Dla takiej Kobiety i tamtego Mężczyzny!


💕

Dla Ciebie  🌼🌼📝📝


Dziś wracam do domu 👋☀😃

Jeżeli zbyt dużo tych wierszy...
Jeżeli też zbyt dużo mnie...
To skarć mnie...
Zrozumiem.


Amadeusz, autor 28 styczeń 2017

POWIĄZANE: ...jesteś ze mną i ja z Tobą, dobrze Nam być razem

Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
😊
 
Pisz...
 Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz