poniedziałek, 30 stycznia 2017

💕 ...jeśli mogę Cię przeprosić, to teraz!


 
 
 


mam łzy w oczach
tęsknię, a Ciebie nie ma
nie odezwałaś się od wczoraj!
a ja tak tęsknię, za Tobą! ...tęsknię!


💕

nawet _serduszka!
_uśmiechu! lub _grymasu twarzy!
_słoneczka! - nie mam od jakiegoś czasu
zero emotikon'ów, zero, null...


💕

tęsknię za Tobą
łzy w oczach mam
ciężko mi przecież
dobrze, to znasz!


💕

nawet zdawkowej
kropki po zdaniu
nie napisałaś
jak mam żyć - aniu!?


💕

i wszystko dzisiaj
z rąk mi wypada
nawet ten wiersz
to też szarada


💕

gdzie jesteś? napisz!
powiedz! wyszeptaj!
ja na Ciebie czekam
brak mi powietrza!


💕

te Twoje oczy
żródlanookie
iskry, szafiry
są w mej tęsknocie!


💕

wiem, że dużo
masz obowiązków!
dawno, umarł mój brat
na górnym śląsku


💕

więc rzuć mi koło
nie _ratunkowe
tylko ten emotikon
żółty! ..pomarańczowy!


💕

uśmiechnij się
odrzuć to wszystko
mam łez pełne oczy
tęsknię, cichutko


💕

proszę, daj znak!
jakiś malutki
nie pozwól bym
utopić się miał


💕
- taki samotny!
i
- taki smutny!

- w łzach mojej tęsknoty za Tobą!
💕

Amadeusz, autor 30.01.2017
 
POWIĄZANE: ..tęsknię, a Ciebie nie ma moja Stokrotko..

Kocham Cię
I nie obchodzi mnie, czy to jest szaleństwo
Jeśli moja Nadzieja, ma moją twarz
Moje sny, mają moje oczy
To Ty, jesteś moją Gwiazdą, Weną!


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz