środa, 18 stycznia 2017

💋 💬 🎶 💕 ...jesteś taka uparta, taka piękna i mądra...




jesteś taka uparta
taka piękna i mądra
za Tobą od lat kilku
moje serce pęka i pląsa


💋 💬 🎶 💕

a Ty, nie chcesz widzieć
umizgów z mojej strony
sam sobie nie wybaczam
że to, dla Ciebie robię


💋 💬 🎶 💕

tyle kwiatów kupionych
zaschnięte już bukiety
wszystkie wyrzucasz zaraz
jak dostajesz od swego poety



💋 💬 🎶 💕

tyle serca ciepłego
ostudziłaś już lodem
co mam zrobić powiedz -
by nie wiało chłodem?



💋 💬 🎶 💕

jesteś uparta bardzo
ja kocham się w Tobie
Ty, nie dopuszczasz tych słów -
nawet, gdy milczę nad grobem..



💋 💬 🎶 💕

daj mi szansę na jutro!
daj mi przemówić teraz!
ile lat jeszcze ma minąć
- przecież przyjdzie umierać?



💋 💬 🎶 💕

czy te szczególne dżwięki
rażą wciąż Twoją dumę
że najpiękniejsze słowo
- Kocham!

tak opatrznie rozumiesz?

💋 💬 🎶 💕


Amadeusz, autor 18.01.2017

 
Pisz...
 
 Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
💕  😊 💕
 
Pisz...
 
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie


 Dedykuję 🌼 Stokrotce
 
 
Kupię odrzutowiec, by - nie spóźnić się dla Ciebie
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz