wtorek, 10 stycznia 2017

💗 ..jesteś ważna, wierszem malowana, jak cisza!



...Na winogrona słów, na poranną kawę...


💗

Będę Cię szukał w moim śnie
Będę się błąkał w krainie marzeń
Bo Ty, jak motyl wabisz mnie
I tęsknić znów mi każesz

💗

Ciebie poznałem w blogu Twym
I w moim, bo wciąż piszesz!
Stęskniony Ciebie prawie śnię
Kroki Twe w korytarzu, słyszę

💗

Jak mam odnaleźć spokój swój
Gdy teraz Ciebie, łowię?
Poznałem, co to wiersza cud
I radość, co szaleje w głowie

💗

Odnajdźmy Naszych puzzli, ślad
Nadzieje i dążenia -
Niech uczucie wkroczy śmielej w Nas
Pokażmy światu prognozy i marzenia

💗

Wciąż Ciebie szukam między linie
Tych wierszowanych składanek
Może mi rzucisz nikły ślad -
Bym złożył Nasz obrazek!

💗

Będę Cię szukał w moim śnie
Będę się błąkał w krainie marzeń
A Ty, jak motyl wabisz mnie
I tęsknić znów mi każesz..
 
💗
 
Ty Jedna tylko wiesz, czy to uczucie jest..

💗

Amadeusz, autor 2016
 
 
Pisz...
 
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
💕  😊 💕
 
Pisz...
 
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz