wtorek, 17 stycznia 2017

.. Jesteś wzorcem Weny, co wierzy w 💜 Przyjaźni.


 

Ty, która odwagą
Przebijasz wszystkie bramki
Jesteś dla mnie wzorcem Weny
Co wierzy w przyjaźni zamki

🍇🍒🍇

Szansa na Razem w wierszu!
Szansa na Razem w słowie!
To takie niezwyczajne -
Piękne, rumiankowe

🍇🍒🍇

Nie spotkałem dawno
Kobiety tak przejrzystej
O źródlanych oczach
O zaufaniu czystym

🍇🍒🍇

Gdzie, takie weny rosną?
Gdzie, rozwijają talent?
Gdzie, poranione życiem -
Wzorowo, mkną na całość?

🍇🍒🍇

Wiele widziałem w życiu
O wiele otarłem serce
Wszystko było kombinacją -
Coś za coś! ..ja za tym nie pędzę.

🍇🍒🍇

Podałem Ci, kiedyś w sercu
Nadziei ziarnko przyjaźni
I nic się nie zmieniło
Nadal kształtuję ją, twardo!

🍇🍒🍇

Tak dziwnie na tej Ziemi
Los człowieka się toczy
Zamknięte ma oczy, a widzi -
Jak dobro, ku niemu się toczy

🍇🍒🍇

Gdzie byłaś, światła Pani?
Gdzie skryłaś się przed światem?
Że teraz w wierszach Cię widzę
I na zdjęciach wyobrażeń z majakiem

🍇🍒🍇

Weno, moja przyjazna!
Weno, radości słowa!
Dla Ciebie wszystko -
I przystań 💜  jest gotowa!

🍇🍒🍇

Ty, która odwagą
Przebijasz wszystkie bramki
Jesteś wzorcem Weny
Co wierzy w Serce Przyjaźni.

🍇💜🍇💜🍇💜🍇💜🍇💜🍇


Amadeusz, autor 17.01.2017



słowne winogrona - verbal grapes



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz