piątek, 6 stycznia 2017

♥...jeszcze od rana, nie było mnie




mam taki problem
cały dzień śnię
jeszcze od rana
nie było mnie


nie wiem, jak zacząć
nie wiem, czy chcę
czy ciebie kocham?
czy ty, kochasz mnie?


od rana problem
już widzę cię
i bardzo, bardzo chcę
nawet nie wiesz jak, i gdzie!


@


i te problemy
i noce i dnie
chciałbym dla ciebie
oddać siebie, ech!


i spocząć w tle
a ty, w zamian
byłabyś ze mną
a to przyjemność


w ramiona brał
i nie wypuszczał wcale
- tylko o tobie
- powiadał stale


@


już mnie ogarniasz
już nawet chcesz
pomóż z krawatem
supeł dusi mnie


och, jaka zgrabna!
och, jaka czuła!
serce i dusza
- pulsująca, miła!


mam taki problem
cały dzień śnię
jeszcze od rana
nie było mnie


@


na kawę wezmę
pójdziemy w las
tam nas nie znajdą
tam nasz, nasz czas


i będzie fajnie
podaj mi dłoń
pójdziemy razem
ja, nie boję się


nawet ten Wilk!
nawet Kapturek!
też potrzebuje
_ bzdurek, konfiturek!


@


marzyłem o Tobie, o Nas! ♥



Amadeusz, autor 05.01.2017


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz