poniedziałek, 2 stycznia 2017

*Mamo, Ty jesteś dla mnie najpiękniejsza*




Nad Twoją zmęczoną twarzą
ja czytam jeszcze naiwność
ta zmarszczka pozwala mi zrozumieć
że czas jeszcze nie zatrzymał się tutaj


Włosy srebrne i złote
których morze nigdy nie zmoczyło
ile życia, co upływa
w Twoich oczach


ja niczym orzeł
którego zimny wiatr zabrał
wśród chmur piosenek
które zmieniły moje życie


żyjesz w tym uderzeniu serca
które nie pozwoli Ci zasnąć
cztery krople dla towarzystwa
do wyrzucenia






Mamo, Ty jesteś dla mnie najpiękniejsza
jesteś piękniejsza niż gwiazda
tylko Ty dajesz ciepło
i dużo miłości


obdarowujesz mnie Twoim słońcem
powodujesz światło w moim sercu
ponieważ jesteś Ty -
która powoduje moje życie piękniejszym
połowa jeszcze nieznana


Chciałbym Cię zawsze więcej
mieć Ciebie tutaj blisko, tylko dla mnie
budzę się rankiem
na śniadanie piję herbatę
nawet jeśli jestem daleko


Ta Twoja ręka mnie tuli
Twoja siła dodaje mi odwagi
w każdej chwili, zawsze więcej
nawet jeśli między moimi przyjaciółmi -
nie ma Cię.








(nie jestem autorem tekstu do video YT - Anna Tatangelo - La Più Bella /tłumaczenie Tekstowo)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz