poniedziałek, 30 stycznia 2017

💕 💕 ...może kiedyś! może już! Miłość przyszła - sprawi Cud!




ja jestem tu!
Ty jesteś tam!
daleko stąd
Obojgu do gwiazd


💕

Ty, już od rana
pracujesz bo_!
On, potrzebuje Twego
serca, pracowitych rąk


💕

a ja wygodnie
śpię coraz dłużej
ciepła kołderka
otula strefę nóżek


💕

i jest mi dobrze
praca nie zając
mam wszystko to
na co już zapracowałem


💕

dzień za dniem leci
ja wiersz Ci ślę
piszę o jutrzni
tak jak chcesz


💕

miłosne tyrady
masz na bank
adoruję Cię wierszem
gdy jestem sam


💕

ja jestem tu!
Ty jesteś tam!
dzień za dniem leci
dobrze jest Nam


💕

Miłość, gdzieś krąży
nurza się w chmurach
sercem Cię tulę
Ciebie przytulam


💕

pamiętam słowa
co mi pisałaś
może to właśnie
jest Nasza sprawa


💕

Ty już wolnością
po świecie gonisz
ja też wolny
ćwierkam jak słowik


💕

więc dla uczucia
sobie ćwierkamy
na miłość Naszą
nie narzekamy


💕

chwytam w ramiona
każdy dzień
nocą usypiam sam
bo tego chcę!


💕

nic się nie zmieni
w historii mej
chyba, że czegoś
- bardzo, nie wiem!


💕

ja jestem tu!
Ty jesteś tam!
daleko stąd
Obojgu do gwiazd


💕

- jedna jest miłość
taka niezmienna
każde w Sercu ją ma
o niej pamięta


💕

więc, ja dla Ciebie
serce otwieram
piszę wiersz
łzy Ci ocieram


💕

bo w Tobie gracja
miłość, radości
smutek też czasem
w progu domu gości


💕

może kiedyś!
może już!
Miłość przyszła
- sprawi Cud!


💕


Amadeusz, autor 30.01.2017


💕

dla Stokrotki, dedykuję
słodko dłonie też całuję


POWIĄZANE: ...Kocham Cię Nawet jeśli jest to absurdalne

...Lubię, gdy piszesz o miłości, wiesz?
Nie bój się tak mnie... 

Pisz o miłości, proszę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz