wtorek, 31 stycznia 2017

💜...Najmilsza! Najmilszy! ..tęsknię, nie płacz, proszę


 
 


Najmilsza!


💜


te słowa

tak szczególne


dawno moje usta nie wymawiały



💜


tęsknota!


💜


Najmilsza!

tyle mam długu wobec Ciebie


te słowa tak wymowne


wciąż w moim sercu


💜


tak mi Ciebie brak

gdybyś przyszła

pewnie wypowiesz słowa


na które czekam



💜 💜


Najmilszy!


💜 💜


dlaczego tęsknisz?

przecież jestem, a nawet, gdybym była


to znasz miarę uczuć


jakie mam ...do Ciebie!


💜


nie tęsknij!


💜


jestem obok

muskam Twe obolałe serce


Twe wytęsknione oczy


dotykam ciepłymi ustami


💜 💜 💜


delikatnie pieszczą Nas Słowa

już dawno wypowiedziane


kocham Cię! kocham!

 

..i Ty


mnie kochasz

wiem to, mimo tęsknoty


za dotykiem serca, co odeszło


💜 💜 💜


nie płacz, ja jestem! jestem!

zechciej poczuć ten subtelny dotyk


serca tęsknoty
za Tobą!


💜


Najmilsza!

Najmilszy!

..tęsknię, ja też..

nie płacz, proszę..


💜



POWIĄZANE: ...ja jestem tu! Ty jesteś tam!

...Lubię, gdy piszesz o miłości, wiesz?
Nie bój się tak mnie... 
Pisz o miłości, proszę...

 

 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz