niedziela, 8 stycznia 2017

💗 + 💗 ...najpiękniejszy sen jaki miałem - TY!




 
💗
 
najpiękniejszy sen
jaki miałem
w dzisiejszą noc
- Ciebie spotkałem

💗

śniłaś mi się, pamiętam
jak zawsze radością ogarnięta
Naszą nadzieją, uczuciem
uśmiechem od dobrych pouczeń
 
 
💗

Nasze miasto! Nasze ulice!
Polski Wiedeń pełen wzgórz
złote, zielone przecznice
- biegliśmy z echem budzących się zórz

💗

trzymałem znów Twoje dłonie
czułem się jak skowronek
niebo płonęło z przejęcia
- byłaś taka uśmiechnięta!
 
💗
 
 

💗

My Razem, Razem!
staliśmy tam obrazem
byłaś w tym miejscu
gdzie przed laty ślubowaliśmy.. wyrazy!
 
💗
 
 

💗

mój Świat! moja Ziemia!
czas wspólnego Razem istnienia
tych lat, których nie odkryję już
- boli wspomnienie, jest chwilą

💗

i wszystko, co Razem
runęło jak mur za obrazem
próchno, cegłę i beton
obrasta dziś mech.., ech!

💗

i obudziłem się rano
taki szczęśliwy na sercu
bo Ty byłaś przez chwilę
- czułem, że Jesteś! ..jesteś!

💗
 
 
💗

a to, tylko senne majaki
te wspomnienia piękne
i to, jak Cię kochałem
ufałem.., to takie niepojęte

💗

najpiękniejszy sen
jaki miałem
w dzisiejszą noc
- Ciebie spotkałem

💗
 
💗

a Ty przecież Jaskółka
moja Najlepsza przyjaciółka
Ciebie nie ma i nie ma, tyle już lat
- przez to zdarzenie, zawalił się mój świat, ach!

💗




Amadeusz, autor / Wspomnienie za Jaskółką 08.01.2017

 

3 komentarze:

  1. Mówią że dwoje ludzi,sa szczęśliwi,bo łączy ich piękna miłość,ale to nie prawda,bo miłość,to przeciez ból,cierpienie,czasami az po grób,i cóż w tej miłosci takiego pieknego dla tego który tak kocha i cierpi.? wcale ona nie jest taka piekna ta cała miłość.

    OdpowiedzUsuń
  2. miłość trzeba mieć w sercu
    miłość trzeba umieć dać
    o miłość trzeba się starać i walczyć
    nikt nie powiedział, że miłość to maślane oczy
    - jeżeli nie przeżyłeś / nie przeżyłaś prawdziwie i oddanie, wpisywanie utartej regułki (cyt.za Tobą..) mija się z celem.
    Chciałaś / chciałeś zaistnieć, więc opublikowałem. Drugiego razu nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli cierpisz będąc w związku to wiedz, że robisz krzywdę tylko sobie... Miłość prawdziwa tak nie wygląda... Anonimie życzę Ci wiary w siebie i w swoje wartości. Napewno istnieje ktoś kto Cię doceni. :-)

    Twój sen Amando to tęsknota za miłością... Piękny wiersz...
    Ja każdego dnia tak tęsknię za ludźmi, którzy są wciąż dla mnie ważni, a których już nie ma...

    Wierszem hołd oddałeś uczuciom ...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń