niedziela, 29 stycznia 2017

💋💋💋 ...Nie bój się tak mnie.. Pisz o miłości proszę.



...Lubię gdy piszesz o miłości, wiesz?
Nie bój się tak mnie..  Pisz o miłości proszę...



W namiętnych
Ustach się utopię
W zwyczajnych bardziej
Bo są Twoje

💋💋💋

I w korowodzie
Twej nagości
Moich żądzy
Stopię zwoje

💋💋💋

O jakże pragnę
Kiedy zapach
Twój w otoczeniu
Moim czuję

💋💋💋

W letarg popadam
Pióro w dłoni -
Wiersz kolejny
Kartce dyktuje

💋💋💋

Namiętne usta
Wdzięk i powab
Ramiona wolne
_ku miłości

💋💋💋

Serce i oczy
Tobie oddam
Twój będę
_na wieki!

Imię me znasz
Biała Damo!
Ja jestem Twój _ ASPe!

..ten, beztroski!

💋 💌 💋 💌 💋

Dla Stokrotki


🌼🌼🌼

Amadeusz, autor 29.01.2017


POWIĄZANE: ... 💕 Ileż piękna jest w kobiecie

Chciałabym takim wierszem
zostać ugoszczona
Przez moją Miłość największą...
Tylko gdzie ona?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz