sobota, 28 stycznia 2017

💕...Powiedz mi dlaczego kiedy myślę, myślę tylko o Tobie

 

Dziękuję za wiersze 😊  są piękne 😊  Wzruszają...


Widzę Twój uśmiech
Na horyzoncie nieba
Cel
_ścieżką_
do domu się wije

😘🌼📝

A ja modlę się za Ciebie
Za zamkniętym powiekami
I łzami, co w oczach drżały
By Cię kamienie na drodze
_nie zraniły sobą...

😘🌼📝

Widzę Twój uśmiech
Z twarzy roześmianej
Słyszę Twój głos
Z krtani rozedrganej

😘🌼📝

Zamknąłem oczy
I nadal o Tobie
Najdroższa marzę
Za zamkniętymi powiekami

😘🌼📝

Nie pozwól mi odejść
Nie pozwól się zgubić
Bo w tym marzeniu
Miłość mam, dla Ciebie!

🌹😘🌼🎨🌼😘🌹

Dedykuję sercem_ Stokrotce 🌼🌼🌼🌼

Amadeusz, autor 27.01.2017


 
POWIĄZANE:...Lubię gdy piszesz o miłości _wiesz?,

Chciałabym takim wierszem
zostać ugoszczona
Przez moją Miłość największą...
Tylko gdzie ona?

DOBRY KOMENTARZ TO SERCE NAPĘDOWE WIERSZA
DZIĘKUJĘ PANIOM ZA SŁOWO
PRZEMYŚLANE, PRAWDZIWE, OSTRE
autor: Amadeusz (Cytuję za Wami):
 

 
Witam cieplutko Cię
Piękne masz wiersze i milutkiego Dnia, pozdrawiam serdecznie.
 
 
Potrafisz ubrać w słowa to, co właściwie nie daje wyrazić się słowami....
 

Nawet nie wyobrażasz Sobie, jak trudnym staje się fakt-słowo,
gdy namacalnie kochasz, a jak trudnym to słowo-nie bedące-faktem,
jest tęsknotą do miłości, której nijak nie otrzymam.

Ten wiersz, jest oceanem tęsknoty.
Tej kobiety nie było nigdy w moim życiu. Nigdy nie spotkały się nasze oczy.
Tęsknię za przeszłością, która mnie mija..
 


Tak też odebrałam ten wiersz i kilka innych .
Takie tęsknoty ma każdy z nas,
tylko nie każdy potrafi tak pisać
 





Zamykam oczy i myślę o niej
Słodki zapach jej skóry
To głos w środku który zabiera mnie
gdzie słońce wschodzi

To są tylko słowa
Ale czy powinny być zapisane ,
wszystko może się zmienić
Bez strachu chcę Ci to wykrzyczeć, tę wielką miłość
Miłość, tylko miłość jest tym co czuję.

Powiedz mi dlaczego kiedy myślę,
myślę tylko o Tobie
Powiedz mi dlaczego kiedy widzę,
widzę tylko Ciebie
Powiedz mi dlaczego kiedy wierzę,
wierzę tylko w Ciebie wielka miłości.

Powiedz mi, że nigdy
Że nigdy mnie nie zostawisz
Powiedz mi, kim jesteś
Oddycham moimi dniami miłości

Powiedz mi, że wiesz
Że wybierzesz tylko mnie
Teraz to wiesz
Ty jesteś moją jedyną wielką miłością.

Przeminą wiosny
Dni zimne i głupie, by pamiętać
Przeklęte noce utracone na braku snu,
inne na kochaniu się
Miłością, jesteś moją miłością
Na zawsze dla mnie.

Powiedz mi dlaczego kiedy myślę,
myślę tylko o Tobie
Powiedz mi dlaczego kiedy kocham,
kocham tylko Ciebie
Powiedz mi dlaczego kiedy żyję,
żyję tylko w Tobie wielka miłości

Powiedz mi, że nigdy
Że nigdy mnie nie zostawisz.
Powiedz mi, kim jesteś
Oddycham moimi dniami miłości
Powiedz mi, że wiesz
Że nigdy mnie nie zmylisz
Powiedz mi, kim jesteś
Że jesteś moją jedyną wielką miłością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz