niedziela, 22 stycznia 2017

💕 ...przecież mówiłeś, że mnie kochasz


 
 
 

💕

przytul mnie i powiedz - Kocham Cię!
przytul mnie tak po prostu, otul ramieniem
i
wepchnij mnie do Serca
do ciała Twego
do duszy Twojej
wepchnij mnie, niech Dusze złączą się
w jednego ducha, Pokojem!


  💕


Szanuj mnie!
nie pozwól, aby mnie dotykała
Twoja dłoń na ulicy
bo może, bym tego nie chciała!


  💕


Obroń mnie!
bo może, to jest najwłaściwsze!


  💕


Obroń mnie!
przed niemiłym okiem sąsiadek!


  💕


Obroń mnie!
przed zazdrością innych ..lasek!


  💕


Obroń mnie!
przed słowami, które bolą
obroń mnie – sobą!


  💕


i jak przedstawisz mnie rodzicom
to powiedz, że jestem –
już nie dziewicą
powiedz prawdę nie kłam, to teraz nie boli


  💕


ale potem patrząc w oczy – co, Ty się boisz?
przecież mówiłeś, że mnie kochasz
przecież biłeś się myślami
i wciąż mówiłeś, że jesteśmy tacy sami
i, że praca zaczeka, bo - !?
to nic – to, to nie zło!


  💕


a ja wierzyłam, jak mówiłeś..
a ja wierzyłam, jak błądziłeś..
wszystkie Twe słowa dziś pamiętam
a Ty, zamknąłeś mój elementarz


  💕


i wziąłeś mnie w sypialni siłą
to nic, że trochę było niemiło
bo ja dla Ciebie, dałabym wszystko
a Ty okazałeś się, być glizdą


  💕


wszystkie Twe słowa, zapewnienia
sięgnęły zera, słyszysz zera!
teraz wiem, na sto już procent
że z ciebie jest warchle!

bo świnię zarżniesz i masz szynkę
a ciebie glizdo – co?
..dno, jest z ciebie!

..nie mężczyzna!


(@Aspen/ twórczość własna; rozróba na trzeźwo)

 
..taka ta miłość bywa w życiu,
zero szacunku dla uczucia..
i rozstali się
i ślad ten wciąż powtarza się w życiu wśród par
 Ona i On, osobno..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz