wtorek, 24 stycznia 2017

💕 💕 ...przytul mnie do serca, Twego tronu..



http://amando-bloger.blogspot.com/2016/12/czasami-jestem-ogrodnikiem.html
w moim ogrodzie za murem z cegieł wiersze jak wonne kwiaty rosną

 
stary rok! nowy rok!
 
💕

mija styczeń
wkraczam z Tobą
w nowy miesiąc
- jest, dobrze!


💕

mróz wciąż trzyma
wkraczam z Tobą
w nowy miesiąc
- luty, obuł buty!


💕

jesteś ze mną i ja z Tobą
dobrze Nam być razem
czytam Ciebie, czytasz mnie
że tak powiem - jest klawo!


💕

przetrzebiłem, co musiałem
co było "nie po drodze"
dobrze, że i Ty zrobiłaś to samo

w kalendarzu Swoim

💕

w Twoim sercu rozgoszczony
pływam jak po morzu
pozwoliłaś, abym był - !
płynął wierszem, jak kombajn w zbożu


💕

poprzez zimy, poprzez mrozy
urzekasz mnie Sobą
jestem bardzo wdzięczny Ci
że jak kra, mogę płynę za Tobą


💕

przytulony wirtualnie
do Twego ramienia
czuję jak serce Twe
rozpalają marzenia


💕

stary rok! nowy rok!
mijanka stateczna
będę z Tobą -
boś Ty taka, przyjazna i wierna!


💕

w rozmarzeniu przed podróżą
proszę, usiądż obok
połóż głowę na ramieniu
przytul mnie do serca, Twego tronu!


💕

dla Ciebie, jak zawsze dedykuję!


💕


Amadeusz, autor 23.01.2017




OBRAZ OLEJNY.PŁÓTNO.SŁONECZNIKI.AUTOR:AMADEUSZ

Wenę złapał, co za licho!Ona, musi dobre Serce mieć
 
 
PIĘKNO KOMENTARZA:
 
Zdjęcie profilowe na okładkę
Alicja „Alice” Kowalska
 
 
Witaj Amadeuszu
jak pięknie, wzruszająco,
prawdziwe kochanie z serca do serca
dobrej energii napełnianie.
I niech tak już zawsze zostanie
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz