sobota, 14 stycznia 2017

💗...Rozmarzyłem się o Tobie..


...najpiękniejszy sen jaki miałem - TY!



Rozmarzyłem, czy Ty wiesz
– rozmarzyłem się! I ten wiersz..
Och, co za żywot te marzenia
- coś, co raczej jest nie do spełnienia

💗

Rozmarzyłem się o Tobie..
Rozmarzyłem za sercem Twoim
Rozmarzyłem się w takt tanecznych rytmów
Co sączyło echo, zza mego pokoju

💗

Rozmarzony dziś, wcale nie spałem
Tylko z Tobą za rękę mocno się trzymałem
A muzyka grała, a tłum deptał parkiet
Było gorąco, pachniało kawą

💗

Dźwięki tej muzyki z lat moich historii
Łaskotały wątek moich długich spodni
I o Tobie cały, w rozmarzeniu sennym
Nagi w mej pościeli, sam, na dodatek senny!

💗

Moje rozmarzenie, Kobieto kochana
Jakbyś mnie do tańców porwała dziś z rana
Szaleństwo cudowne, zazdrość, medycyna
I orzeł, gdzieś w locie lub uparta Rose..

💗

Rozmarzony wczoraj, rozmarzony dzisiaj
Żałowałem, że nie ma mnie w oddali
Gdzie chodnik, ulica, drzewa, samochody
Pewnie fabryka jakaś, słodkie miody

💗

A muzyka wartko serce me porwała
Prawie ze mną byłaś, och chwilo, ty mała
Ile w Tobie dźwięków, ile sensu słów
Tyś moją Miłością, szkoda pisać znów..

💗

Amadeusz, autor 2016
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz