sobota, 21 stycznia 2017

💋 💬 🎶 💕 🎨 ...Te oczy musiały dostrzec piękno..


 


💋 💬 🎶 💕 🎨

dostrzegłem przypadkiem
szybowało Słowo
ten Wiersz

co zaczepiłem wzrokiem

💋 💬 🎶 💕 🎨

nie potrafię oderwać
oczu już od Ciebie
piszesz tylko Pamiętnik
tak Echo wbiło mi to w głowę


💋 💬 🎶 💕 🎨

ale czasu nie zatrzymam
czas jest wyrocznią Nieba
w Twoich wierszach, ujrzałem siebie
- chcę z Tobą jak Ikar szybować! Proszę!


💋 💬 🎶 💕 🎨

i nocą pisze "marek" - Słowo
Myślą zaprzątając senną głowę
bo Ty jesteś, tam i gdzieś
bo Ty piszesz pięknie!


💋 💬 🎶 💕 🎨

a ja wciąż głodny jestem
treści Twoich wierszy
nie potrafię oderwać
oczu już od Ciebie


💋 💬 🎶 💕 🎨

bo Ty jesteś! Jesteś!
i wolność Twoją jest ozdobą
czasu nie zatrzymam
zegar bije na moją niekorzyść..


💋 💬 🎶 💕 🎨

i nocą pisze "marek" - Słowo
Myślą zaprzątając senną głowę
bo Ty jesteś, tam i gdzieś
bo Ty piszesz pięknie!


💋 💬 🎶 💕 🎨

ale czasu nie zatrzymam
czas jest wyrocznią Nieba
w Twoich wierszach, ujrzałem horyzont
- chcę z Tobą jak Dedal szybować, wierszem!


💋 💬 🎶 💕 🎨


Amadeusz, autor 20.01.2017

..W liściach można się rozmarzyć...


Pisz...
 
 Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
💕  😊 💕
 
Pisz...
 
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie
 
Dedykuję 🌼 Stokrotce
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz