czwartek, 12 stycznia 2017

💗 💗 - Twoje włosy pachniały smutkiem..




Twoje włosy pachniały smutkiem
mimo ciepłego wiatru
który snuł się znad łąki
nie byłaś oczarowana
- porą roku




delikatnie dotknąłem
Twojego ramienia
nasunąłem ciepłą dłoń
na obojczyk - drgnęłaś
jakby obudzona z głębokiego snu




westchnienie Twoje
przeszyło ciszę
jaka między Nami wrosła
niewidzialna i bardzo cicha
- wczesna wiosna, tak ją lubię




jeszcze raz zaciągnąłem
znad Twoich włosów
pułap lotnego zapachu
w płucach poczułem
niekończącą się rozkosz. Ty!




o niczym nie marzyłem
chciałem tylko byś ożyła
i radośnie wydzieliła
słodycz jaka Nas łączy, niestety..
- Twoje włosy pachniały smutkiem




znam Twój zapach
nie pomylę go z żadnym innym
tylko raz w życiu pomyliłem się
patrząc, jak idziesz przede mną
- to nie byłaś Ty! Białystok jest piękny..




zapach ciała, zapach perfum, zapach swobody
wspólnie zatopić się i odlecieć w niebyt nieba
kiedyś napiszę, jak pachniałaś w moich ramionach
- wczesna wiosna, ten zapach, ten smak..
- Twoje włosy pachniały smutkiem..




Amadeusz, autor 12.01.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz