piątek, 20 stycznia 2017

💋 💬 🎶 💕 🎨 ...W liściach można się rozmarzyć



Weno, moja! Weno!


💋 💬 🎶 💕 🎨


wczoraj jeszcze od wierszy
dzisiaj humor miałem
porwałem Cię na tańce
na parkiet blejtramu -
poszliśmy na całość!



💋 💬 🎶 💕 🎨


piękne kolory z tubek
rozlałem na palecie
na pędzle nie patrzyłem
stały prosto, na baczność
w cylindrycznej kuwecie



💋 💬 🎶 💕 🎨


i rozlałem olej i inne mazidła
terpentyna szarzyła
błyszczące malowidła
_i ten zapach oleju
_ambry i nasienia



💋 💬 🎶 💕 🎨


zmieszałem z techniką
serca uniesienia
kilka warstw, raz w raz
kilka pędzlem machnięć
Weny eteryczność i mam Cię!



💋 💬 🎶 💕 🎨


a potem spojrzałaś
jak to Ty potrafisz
przez ramię patrzyłaś
w zachwycie czasu
Weno! ..oceń mnie!



🎨 🍇🍒🍇🎨


GIRASOLE_płótno_olej_2017_autor:AMADEUSZ_35x50cm


🎨 🍇🍒🍇🎨


Oglądam! Oglądam -
i bardzo mi się podobają
te zadziorny w tle
są świetne


😊

Co bym zmieniła?
Nie wiem, jak to jest na żywo oddane
ale dołożyłabym biel na obrzeżach płatków
i podobną na donicy


😊

Krawędzie
ale minimalistycznie
tak jak zrobiłeś to na liściach
W liściach można się rozmarzyć



💋 💬 🎶 💕 🎨


i porwała mnie Jej ocena
siódmy podkład dopełnienia doda
tylko teraz wysuszymy całość
i znów z Weną pójdę na blejtram
- jutro i też na całość! ..na całość!



💋 💬 🎶 💕 🎨


Dziękuję, że Jesteś!
Weno od wierszy!
Weno od obrazów!

Weno, moja! Weno!


💋 💬 🎶 💕 🎨


Amadeusz, autor 20.01.2017



Pisz...
 
 Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
💕  😊 💕
 
Pisz...
 
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie
 
Dedykuję 🌼 Stokrotce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz